В конкурсі, організованому MMR.ua при підтримці DELO.ua, читацька спільнота та журі оцінювали понад 100 кейсів. В кейсах представлені найкращі КСВ-ініціативи, які демонструють залученість бізнесу в підтримку армії та ветеранів, українців, постраждалих від війни, а також ті, які покликані показати шлях впровадження інклюзивних рішень, освітніх, культурних проєктів.
Відзнака Благодійного фонду «Допомагати просто!» — це визнання одного з найпотужніших корпоративних благодійних фондів України. Його засновник — Приватбанк, а меценати — клієнти банку та користувачі його сервісів. За понад 12 років роботи фонд надав допомоги на понад 800 мільйонів гривень, а меценатами стали більше 5 мільйонів клієнтів банку. Місією фонду є не тільки реалізувати благодійні проєкти, а й розвивати культуру благодійності через власну комунікацію та у співпраці з фондами-партнерами, аби і далі надавати українцям широкі можливості для реалізації їхніх благодійних ініціатив.
Спільний партнерський проект Приватбанку і Superhumans «Беремо і повертаємо!» недарма знайшов відгук у серцях журі — це проєкт, в якому Приватбанк та Superhumans об'єднали зусилля, щоб повернути до звичного життя постраждалих від війни захисників та цивільних. Метою проєкту було зібрати 50 мільйонів гривень на протезування українців, постраждалих через війну. За декілька місяців гроші було зібрано і спрямовано на підтримку Центру Superhumans та його пацієнтів. Найбільший донат — 20 мільйонів — зробив сам Приватбанк. Та найголовніше — у цій ініціативі взяли участь тисячі українців, які здійснили 113 тисяч благодійних внесків.
Підтримати благодійні проєкти Приватбанку можна за допомогою будь-якого із його сервісів: в меню «Добро» в Приват24, меню «Благодійність» в банкоматах та терміналах самообслуговування та через сайт.