Меморандум між НБУ та ЄБРР передбачає співпрацю установ задля забезпечення згуртованості фінансового сектора у питаннях впровадження стандартів інклюзивної діяльності та послуг, підтримки та ресоціалізації ветеранів війни в Україні.
Стандарти, викладені у Хартії, покликані зробити банки більш доступними для сотень тисяч ветеранів — як клієнтів, так і працівників.
«Хартія є тим ефективним інструментом, який згуртує банки навколо питання допомоги ветеранам та їхнім родинам. Знак рівності має стояти між можливостями цивільних громадян та ветеранів. Переконаний, що спільно з ЄБРР та усією банківською системою ми зможемо ефективно просувати доступність та безбар'єрність фінансових послуг для всіх громадян», — прокоментував Голова НБУ Андрій Пишний.
Підписання Меморандуму відбулося під час Конференції з реінтеграції ветеранів, яка була організована Міністерством економіки України, Національним банком України та Європейським банком реконструкції та розвитку за партнерської підтримки Кредобанку. Близько 300 учасників — урядовців, ветеранів, керівників бізнесу та представників банків обговорили ініціативи держави, бізнесу та фінансового сектору щодо повернення ветеранів до цивільного життя та програм підтримки і розвитку ветеранського бізнесу. Кредобанк виступив партнером конференції.
«Ми ще минулого року розпочали роботу в напрямку адаптації та реаінтеграції ветеранів, які є нашими працівниками та клієнтами. Провели низку зустрічей, вебінарів, тренінгів та семінарів. У лютому 2024 року Кредобанк розпочав співпрацю з Veteran-Hub у межах програми „Практика“. Нині завдання Кредобанку — оновити стандарти обслуговування клієнтів та банківські продукти й послуги з врахуванням особливостей ветеранів.», — говорить Єжи Яцек Шугаєв, голова Правління АТ «Кредобанк»
Підписанням Хартії Кредобанк засвідчив своє прагнення до прийняття інклюзивної політики, реінтеграції ветеранів війни та перетворення бізнесу в такий, що забезпечує рівноправний доступ до фінансових послуг для всіх без винятку клієнтів.
Зокрема з метою реалізації Хартії Кредобанк втілюватиме у життя ініціативи, покликані:
- зробити фінансові послуги більш доступними та інклюзивними для ветеранів, щоб вони мали доступ і використовували їх на рівноправних засадах;
- усунути перешкоди, які можуть заважати ветеранам повернутися до роботи, запровадивши інклюзивну кадрову політику та практику у фінансовому секторі;
- забезпечити безпечні, тобто без тригерів і ризиків, місця для ветеранів, які страждають від посттравматичного стресового розладу;
- покращити доступність для підтримки клієнтів і співробітників-ветеранів шляхом використання модифікованого обладнання чи пристроїв або фізичних модифікацій робочого місця та приміщень;
- підтримувати клієнтів, які можуть наймати або обслуговувати ветеранів, у тому, щоб вони стали більш інклюзивним і доступним місцем ведення бізнесу.