ПУМБ хоче поділитися з вами цікавими історіями співпраць та познайомити з креативними обличчями свого проєкту, завдяки яким за майже два роки вдалося передати 7,3 млн грн громадським організаціям «Госпітальєри», «ДонорUA» та «Агенти крові», врятувати понад 100 тисяч життів.
Постійною підтримкою проєкту «Ми однієї крові» є письменник, поет і волонтер Сергій Жадан та художниця і тату-майстриня Марія Федорівна. Саме фрази з віршів Сергія Жадана стали головним лейтмотивом останньої лімітованої колекції одягу, а Марія Федорівна перетворила їх на ілюстрації в мінімалістичному стилі. Ознайомитися детально із цією колекцією можна тут.
Тривалу історію співпраці проєкт «Ми однієї крові» має з Благодійним фондом Сергія Притули. У межах цієї колаборації було створено дві футболки з унікальним дизайном ілюстратора Олександра Шатохіна — «Пташки полетіли» та «Цей день настане». Цей благодійний дроп уперше був презентований на Всеукраїнському форумі тактичної медицини рік тому, а наразі вже повністю реалізований.
Також соціальний проєкт підтримали українські тревел-блогери — вони долучилися до культурної активації «Подорожі Україною» та перевірили в подорожах речі мерчу. Так, тревел-блогерка Світлана Юсупова ознайомила зі знаменитим меандром та оглядовими майданчиками Дністра в Заліщиках Тернопільської області, звідки можна зустріти найкрасивіший схід та захід сонця. А одне з маловідомих місць на Житомирщині показала блогерка Юлія Беркута, яка відвідала гранітний кар'єр «Високий Камінь» в селі Новогородецьке.
Тож патріотичний мерч продовжує відкривати для всіх нашу неповторну країну, її красу та велич! Завдяки кожному українцю проєкт «Ми однієї крові» й надалі перераховує 50 % вартості замовлень на доставку компонентів крові в гарячі точки, придбання засобів такмеду для захисників і обладнання для парамедиків. Наприклад, у березні проєкт вже передав наступні 300 000 грн громадським організаціям «Госпітальєри», «ДонорUA» та «Агенти крові». На ці кошти було придбано 350 гемостатичних бинтів, 87 турнікетів САТ та профінансовано дві поїздки для перевезення крові.
Кожного разу проєкт збагачується новими колабораціями і збирає дедалі більше прихильників. За час існування ініціативи Lifesaving Merch об'єднав 35 партнерів та 46 лідерів думок. З такою підтримкою мерч став не просто одягом, а маніфестом — можливістю заявити: «Ми однієї крові». ПУМБ пишається, що має таку аудиторію і дякує кожному, хто замовляє мерч та говорить про нього.
Долучайтеся до проєкту, щоб допомагати рятувати життя, на lifesavingmerch.com.ua, у соціальних мережах проєкту або офлайн у київському ЦУМі та UAMade.