Саме про людоцентричність як ДНК компанії йшлося на 16' Customer Experience Conference, в якій взяли участь начальник департаменту маркетингу та реклами МТБ Банку Ольга Кралова та заступник начальника відділу маркетингу МТБ Банку Юліана Кучинська.
На цій професійній крос-платформі для підприємців, керівників компаній з різних індустрій наживо формувався новий контур клієнтського досвіду як драйвера профіту компанії. в наш час постійних викликів. Тренди, fruition point, технології та побудова lovemark брендів, використання штучного інтелекту та багато іншого, що допомагає покращити СГ клієнта.
Дослідження клієнтського досвіду — це вже не нова, проте дуже важлива складова будь-якого бізнесу. Формування та впровадження СХ-стратегії, вимірювання та покращення СГ є базовою потребою для побудови успішної компанії. Без розуміння свого клієнта, його переваг, інтересів та цінностей досить складно рухатися вперед і рости", — вважає Ольга Кралова.