— Не секрет, що невеликим банкам, до яких відноситься й Ваш, дуже складно вижити на ринку. Яким чином таким фінустановам це вдається? У чому вони повинні бути не схожими (якщо таке є) на великі банки, щоби витримати конкуренцію?
— Тут питання скоріше не про те, як «вижити» банку на ринку в умовах війни, а про те, щоб побудувати успішну та максимально корисну для потенційних клієнтів модель розвитку.
На моє переконання, головне завдання будь-якого банку — знайти своє «місце» на ринку, обрати власну стратегію, яка б, з одного боку, була універсальною (це надання максимального спектра послуг, постійне вдосконалення сервісу — його зручність та технологічність, максимальна захищеність від будь-яких можливих негараздів тощо), а з іншого — чітко вирізняла його від конкурентів.
Для Глобус Банку така стратегія полягає у розвитку 5-ти ключових напрямків:
1) кредитування малого та середнього бізнесу (цільове кредитування МСБ та впровадження партнерських програм між позичальниками та виробниками/постачальниками основних засобів ведення бізнесу);
2) автокредитування;
3) розвиток іпотечного кредитування з акцентом на первинному ринку житла (активне впровадження спільних іпотечних програм з девелоперами житла);
4) розвиток гнучких і вигідних депозитних програм;
5) участь у низці державних кредитних програм для малого та середнього бізнесу, таких як «5−7−9», «Доступний факторинг», «Доступний фінансовий лізинг 5−7−9%», програмі енергомодернізації будинків «Енергодім» від Фонду енергоефективності, а також програмі пільгової іпотеки єОселя.
Окремо варто сказати, що ми залишаємося лідером на ринку банківських гарантій, модернізуючи цю послугу та відповідно збільшуючи кількість клієнтів.
Також важливим є постійна «робота» над вдосконаленням мобільного застосунку GlobusPlus: від найпростіших на сьогодні операцій, таких як обмін валют, перерахунок коштів, оплата послуг, до найскладніших, наприклад, відкриття депозиту чи отримання кредиту.
Іншими словами, ми концентруємо зусилля на розвитку механізмів, що, по-перше, рухають українську економіку (зокрема це стосується кредитування малого та середнього бізнесу), по-друге, на швидкому, зручному та технологічному сервісу для клієнта залежно від його нагальних потреб.
Більше читайте за посиланням.