Тема цьогорічної події — «Сервіс по-українськи», щоби показати та підкреслити унікальність та суттєвість вдосконалення банківського обслуговування в Україні.
Відкрила конференцію Елла Назаренко, керівниця центру розвитку преміум сегменту та індивідуального бізнесу Ukrsibbank BNP Paribas Group. Вона виступила зі зворушливою та надихаючою промовою та на прикладах розповіла, що таке «сервіс по-українськи».
Лоран Дюпуш, голова правління Ukrsibbank BNP Paribas Group, у своїй промові розповів про плани та виклики, які стоять перед банком наступного року.
По темі українського сервісу виступила Олена Середа, CEO TASTE BAND та експертка з кави, яка розповіла чому українцям не смакує кава за кордоном.
З оглядом ІТ-індустрії, зокрема, про тренди та очікування від галузі, виступила Марія Шевчук,
виконавча директорка IT Ukraine Association.
Досвідом сервісу від COMFY ділилась Марія Назаренко, маркетинг та e-commerce директорка COMFY.
Також про сервіс бренду ОККО розповіла Олена Ворошило, операційний директор мережі АЗК ОККО.
Навіть найкращим спеціалістам потрібна порада, як залишатися в ресурсі та надавати якісний сервіс. З цією темою виступив запрошений спікер Ілія Єлісей Касторних, психолог-практик, лектор, магістр психології вищої школи.
Про ключові закони сервісу розповіла Юлія Косенко, операційна директорка Ribas Hotels.
Своїм баченням преміумбанкіра майбутнього ділилась Анастасія Шевченко, генеральна директорка Lugera в Україні, регіональна директорка LHH в Україні, Молдові, Грузії, Азербайджані та Казахстані, авторка книги «Диджитал Ера».
«Постійне зростання або забуття» — тема виступу Максима Бахматова, голови Офісу трансформації, керуючого партнера Unit City 2016−2019, генерального директора ВДНГ 2015−2017.
Працівники відділення 463 з Дніпра розповіли колегам про «НеРеальний сервіс або Чого хочуть клієнти?».
Український режисер, телеведучий та професійний мандрівник, Євген Синельников, відомий також як ведучий шоу «Орел і решка» та співзасновник youtube-каналу «УкрЮтюбПроєкт», розповів про український сервіс як про частину культурного коду та поділився незабутніми історіями про подорожі.
Окрім виступів експертів, організатори перенесли учасників на показ мод. Під час заходу відбулось Premium Fashion Show від українського дизайнера та власника бренду IDoL Сержа Смоліна та Сержа Пайє, художника, дизайнера, творчого директора бренду IDoL.
Про досвід клієнта розповіла запрошений спікер Оксана Харькіна, власниця бренду жіночого одягу Garne, засновниця і голова «Асоціації легкої промисловості».
Також офлайн та онлайн гості насолоджувалися виступом від Дикого театру та Ярослави Кравченко під назвою «Анатомія клієнта».
Благодійною частиною Premium Bankers Club IX стала підтримка організації Superhumans — сучасного центру з протезування, хірургії, фізичної реабілітації та психологічної підтримки для дітей та дорослих, які постраждали через війну. Всі присутні на заході, як офлайн так і онлайн, змогли долучитися до фандрайзингу на реабілітацію для захисників та захисниць і цивільних.
За традицією кожного року відзначають нових Майстрів та Амбасадорів Premium, а також оголосили переможців Premium Boutique 2023−2024.