Таскомбанк став першим банком, який уклав договір щодо співпраці за програмою, згодом кількість учасників розширилась. Умови програми передбачають фінансування постачання товарів, робіт та послуг виключно українського походження з терміном відстрочки до 360 днів — це важливо, адже її запуск дасть поштовх для розвитку вітчизняного виробництва. Ставка за програмою становитиме 13% річних, ліміт фінансування — до 150 тисяч гривень.

Під час пресконференції в інформаційному агентстві Укрінформ, Голова Правління Таскомбанку Володимир Дубєй акцентував, що факторинг — хороший інструмент як для малого бізнесу, так і для крупних компаній.

«Я вірю у факторинг, і переконаний, що об'єднавши наші зусилля ми зможемо розвити цей інструмент і зробити його справді цікавим для бізнесу, — зазначив Володимир Дубєй під час дискусії. — Програма „Доступний факторинг“ стане в нагоді компаніям, які зараз тільки народжуються, і які активно розширюють свою діяльність».

Серед переваг, окрім доступної ставки, Володимир Дубєй також назвав можливість хеджування валютного ризику, що під час війни стало дуже важливим для бізнесу, можливість надавати будь-які види факторингу — регресний факторинг (ризик на Постачальника), безрегресний факторинг (ризик на Покупця). Також банкір підкреслив, що в Таскомбанку запроваджено процес автоматизованого електронного факторингу для пришвидшення обробки документів та видачі фінансування.

Відповідаючи на питання щодо галузей підприємництва, яких зацікавить нова програма, Голова правління Таскомбанку зазначив, що в будь-якому бізнесі, де є відстрочка платежу, можна застосовувати інструмент факторингу. Зокрема, у сільському господарстві, енергетичному напрямку для відстрочки за поставку газу чи електроенергії. Основні потенційні клієнти — це виробники харчової промисловості, енергетики, фармацевтики, машинобудування, товарів народного споживання, а також дистриб’ютори їх продукції та торговельні мережі.

Завершуючи виступ Володимир Дубєй підкреслив, що наразі банкам необхідно шукати некласичні підходи до використання факторингу й працювати з бізнесом, щоб донести до кінцевого споживача легкість та простоту цього інструменту.