Про це розповіла Анна Довгальська, заступниця голови правління Глобус Банку.
Серед найголовніших тем, навколо яких точилися дискусії, експертка виокремила висхідну роль штучного інтелекту у відкритих моделях, вплив технологій глибокого навчання на сферу DevOps, автоматизація аналізу транзакцій для оптимізації процесів оплати, гіперперсоналізація обслуговування клієнтів та створення персоналізованих продуктів, а також перспективи та актуальні тренди у сфері кібербезпеки.
«Попри те, що штучний інтелект вже зараз суттєво впливає на банківську сферу, і його вплив надалі зростатиме, однак попит на банківських фахівців залишиться високим», — зазначила банкір.
За її словами, штучний інтелект не зможе позбавити банківську сферу «людського фактора», проте від фахівців вимагатиметься отримання нових навичок, до певної міри перепрофілювання, а роль тренерів зі штучного інтелекту стане дуже затребуваною.
«Без сумніву, ШІ — це майбутнє, яке крок за кроком стає сьогоденням. Це вже не вигадка футуристів. Саме тому українські банки вже зараз намагаються тестувати елементи штучного інтелекту у своїх застосунках, окремих операційних діях. Саме завдяки передовим технологіям українська банківська система вважається однією з передових у світі», — підсумувала Анна Довгальська.