Під час такого переходу можливі перерви та затримки у відображенні актуального балансу та історії операцій по всім карткам банку, у зміні лімітів та блокуванні чи активації карток в Ukrsib оnline, затримки та переривання в роботі системи та сервісів Ukrsib business. Також у цей час буде недоступно голосове меню при зверненні на 729 для самостійної перевірки інформації по рахунках.
Водночас, інформування про операції з платіжних карток працюватимуть без затримок. Розраховуватися та здійснювати операції з рахунком, знімати готівку в банкоматах можна буде лише в межах коштів, які відображались на карткових рахунках на початок перенесення даних.
Після перенесення даних на нову більш сучасну та захищену систему клієнти банку, що мають кредитні картки, зможуть самостійно, прямо у застосунку Ukrsib online, змінювати ліміти на операції по кредитній картці, блокувати та розблоковувати її, переглядати та змінювати кодове слово. А головне, користуватися надійними та безпечними сервісами банку, що є частиною європейської міжнародної Групи BNP Paribas.
Просимо звернути Вашу увагу що з 23:50 10 листопада до 00:50 11 листопада не працюватимуть:
— Карткові сервіси: усі розрахунки картками та зняття готівки у будь-яких банкоматах.
— Банкомати банку.
— POS-термінали банку у торгівельно-сервісній мережі.