► Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
«Використання нового знака поштової оплати має низку переваг, адже тепер відправнику не потрібно зайвий раз приходити у відділення Укрпошти, щоб купити марки, та витрачати час на оформлення відправлень. Окрім цього, покращиться контроль доставки таких листів», — йдеться в повідомленні.
Зазначається Послуга електронної марки насамперед стане цікавою для великих державних інституцій, а також юристів, нотаріусів, які відправляють кореспонденцію у великих обсягах.
Для кого доступна електронна марка
Наразі електронна марка доступна для рекомендованих листів, а у 2024 році скористатися послугою зможуть українці, які відправлятимуть прості листи.
Згенерувати електронну поштову марку та оплатити її онлайн можуть як існуючі, так і нові клієнти Укрпошти.
Як отримати електронну марку
Щоб отримати електронну марку, треба виконати такі кроки:
- Авторизуватися в Особистому кабінеті на сайті Укрпошти.
- Обрати послугу «Лист».
- Створити список із типом оплати «Електронна марка».
- Створити відправлення (рекомендований лист), заповнити всі обов’язкові дані та обрати формат конверта.
- Вибрати конкретне відправлення або весь список, який бажаєте оплатити. Поштова вартість розраховується автоматично на основі вибраного продукту.
- Здійснити онлайн-оплату банківською картою.
Після виконання цих простих кроків клієнт отримує QR-код із графічним зображенням електронної марки, який він може самостійно роздрукувати на звичайному принтері одразу на конверт або на стікер на самоклеючому папері та відправити його з найближчого відділення Укрпошти або скористатися послугою кур'єрського забору.
У корпоративних клієнтів є можливість оплатити створені рекомендовані листи за рахунок авансу.
В Укрпошті зазначили, що Застосування електронної марки дає можливість відстежити всі операції відправлення онлайн, відображати статус та історію відправлення в Особистому кабінеті користувача, скоротити витрати на використання поштових марок та підготовку листів.
Також однією з переваг для корпоративних клієнтів, що замовляють марки по договорам, стане оплата поштових послуг за фактом використання, а не передплатою.
Електронна марка — це знак поштової оплати, що у вигляді QR-коду наноситься на листи, поштові картки, містить інформацію про індекс одержувача, дату створення поштового відправлення, вагу, номер відправлення та підтверджує оплату послуг поштового зв’язку.
Електронна марка широко використовується в сучасних поштах світу: у Великобританії, США, Німеччині, Ірландії та інших, для надання поштових послуг своїм клієнтам.
Запрошуємо на найбільшу конференцію з інвестицій від Мінфіну — Жити на відсотки.
Це унікальний шанс дізнатися про таємниці інвестицій від експертів: найактуальніші стратегії, практичні поради та можливість поповнити свій інвестиційний арсенал. Простими словами про важливе!
Приєднуйся до нас за цим посиланням !