►Читайте телеграмм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини
Концепт-кар LF-ZC показали на японському автосалоні. Він використовує «призматичні, високопродуктивні» батареї, які забезпечують вдвічі більший запас ходу, ніж звичайні електромобілі.
«Ключем до досягнення прориву є мінімізація та зменшення кількості деталей, включаючи менші, ефективніші акумулятори з більшою потужністю та більшим запасом ходу», — заявив директор з брендингу Toyota Саймон Хамфріс.
LF-ZC з низькою посадкою має простору кабіну та використовує передову технологію штучного інтелекту (ШІ), яку Toyota назвала «Butler». За словами Toyota, система ШІ здатна визначати переваги, про які водії можуть не знати самі.
За даними carscoops, автовиробник ще не надав технічних характеристик електричної трансмісії, але зазначає, що вона оснащена фірмовою системою повного приводу Direct4 і системою дистанційного керування, аналогічною Lexus RZ.
Габарити нового авто становлять 4750×1880×1390 мм при колісній базі 2890 мм.
Всередині розташоване футуристичне рульове колесо у формі штурвала, з ліва — невелика цифрова панель, на якій знаходиться кнопка управління трансмісією.
Екран справа від руля використовується для управління музикою і клімат-контролем. Перед пасажиром знаходиться великий сенсорний дисплей із розважальними функціями.
Крім того, компанія також заявила, що досягла успіху в подоланні проблем, пов'язаних з довговічністю твердотільних акумуляторів.
Toyota планує продавати транспортні засоби на твердотільних батареях, які вважаються потенційною «зміною правил гри» в галузі завдяки їхньому діапазону та продуктивності, до 2027 або 2028 року.
Також Toyota взяла на себе зобов'язання до 2035 року забезпечити 100% світових продажів бренду Lexus на електромобілях з акумуляторами.