Доставку картки Новою поштою можна замовити віддалено, зателефонувавши у контакт-центр банку чи написавши у мобільному застосунку KredoBank, або на відділенні.
Щоб замовити доставку картки Новою поштою віддалено потрібно:
- звернутись у контакт-центр за номером телефону гарячої лінії;
- працівник контакт-центру ідентифікує за фінансовим номером телефону та оформить замовлення;
- картку доставлять на вибране відділення чи поштомат Нової пошти.
Можна замовити картку онлайн через застосунок KredoBank. Для цього необхідно:
- відкрити застосунок KredoBank;
- натиснути «Більше -> Повідомлення -> Вихідні»;
- створити повідомлення про бажання отримати картку Новою поштою у довільній формі;
- працівник Кредобанку сконтактується та оформить замовлення;
- картку доставлять на вибране відділення чи поштомат Нової пошти.
Також можна замовити доставку картки Новою поштою у будь-якому відділенні Кредобанку при відкритті іменної картки.
Нова пошта доставлятиме картки на відділення та поштомати. Термін зберігання картки на відділенні Нової пошти — до 10 днів з моменту її прибуття. Термін зберігання у поштоматі — 3 дні, після чого картка перебуватиме ще впродовж 7 днів на найближчому від поштомата відділенні Нової пошти.
Наразі доставка можлива на території України. Зокрема, можна замовити доставку Новою поштою Правильної картки, а також карток пакетів Craft та Craft Black.