- Звернутися до банку / фінустанови, що може запропонувати мінімум 2−3 варіанти автокредитів (кредитні програми з різними умовами придбання автомобіля, як за розміром першого внеску, так і за терміном його погашення (на разі перший внесок майже за всіма програмами становить від 20% вартості авто, за винятком умов кредитування у мережі Групи Компаній АІС, яка пропонує програми з першим внеском від 10%).
- Банк / фінансова установа має запропонувати досить широку «лінійку» партнерських програм з різними автобрендами за категоріями «економ», «бізнес», «преміум».
- Варто орієнтуватися на співвідношення цінової категорії авто з умовами кредитної програми, щоб виплати за нею не перевищували 30% від щомісячного доходу позичальника.
«Наразі економічна кон’юнктура є досить сприятливою не лише для розвитку автокредитування, а й для зростання кількості громадян, що вирішать вперше в житті скористатися автокредитами. Очікується, що до кінця року кількість українців, що вперше купуватимуть авто в кредит, може скласти до 10−15% від загальної кількості „кредитних“ придбань нових автомобілів», — резюмував Сергій Кіпоренко.