Для цього треба підключитися до акції на сайті банку, що діятиме з 25 червня до 25 серпня 2023 року. Потрапити до неї можуть всі офіціанти, хто в період акції отримуватиме чайові виключно в безготівковому вигляді на картки Mastercard Приватбанку. За підсумками акції 20-ці діджитальних офіціантів банк подвоїть отримані за період акції подяки від клієнтів, а заклади, де працюють переможці, отримають від банку безкоштовну PR-кампанію.
«Ми сподіваємося в рамках цієї програми збільшити на 37% кількість офіціантів, які використовують сервіс зручних цифрових чайових» — каже Сергій Макаренко, керівник напрямку торгового еквайрингу Приватбанку."
Нагадаємо, що чайові cashless — це додаткова транзакція при розрахунку на терміналі. Відвідувач сам вибирає, скільки залишити «на чай», і гроші зараховуються на картку офіціанта. Підключити сервіс може будь-який заклад харчування, де встановлені POS-термінали Приватбанку. Детальніше про підключення можна дізнатися тут.