Як провідний банк Європейського Союзу та світовий лідер у сфері сталого фінансування, BNP Paribas ставить свої технологічні інновації, досвід різних напрямків бізнесу та лідерство на службу змінам, які формують світ завтрашнього дня.
Будучи банком для світу, що змінюється, BNP Paribas знаходиться в авангарді колективної динаміки та масштабує свої рішення для сталого світу. Щоби краще відповідати новим очікуванням суспільства та задовільняти потреби клієнтів — приватних осіб, підприємців, корпоративних клієнтів та установ у їхньому переході до більш стійкої та інклюзивної моделі управління.
Зобов’язання, рішення та трансформація головного акціонера Ukrsibbank BNP Paribas відповідають викликам сучасного світу, щоб дати можливість усім разом здійснити прозорий перехід.
У звіті також подана інформація про підтримку України.
З початку війни BNP Paribas мобілізувався, зокрема через свої фонди, щоб допомогти цивільним і біженцям. Заходи BNP Paribas спрямовані на безпеку, захист і допомогу співробітникам Ukrsibbank та їхнім родинам і вони періодично змінюються відповідно до потреб.
Група виділила 12,4 мільйона євро Верховному комісаріату ООН у справах біженців та організаціям «Лікарі без кордонів», Червоний Хрест, Care, Ifaw та іншим місцевим асоціаціям у Франції, Польщі та Україні. Щоби підтримати команду Ukrsibbank виділили 2,5 млн євро.
Фонд «Порятунок та відновлення» залучив майже 5,22 мільйона євро від клієнтів, співробітників і пенсіонерів BNP Paribas для допомоги населенню України.
Загалом Група зібрала понад 18,5 млн євро допомоги.
BNP Paribas Bank Polska створив алгоритм трансферу працівників, які бажають виїхати з України, і розміщення їх у Польщі чи інших сусідніх країнах. Українські волонтери спільно з банком запустили спеціальну гарячу лінію для психологічної підтримки та координації працівників у сусідніх країнах.
Фундація BNP Paribas Bank Polska також створила фонд солідарності для забезпечення українців речами першої необхідності та трансфером. На HR-платформі «Наша спільнота» можна знайти запити на розміщення в працівників Групи, а окремі HR-підрозділи забезпечили прийом українських співробітників. Крім того, завдяки програмі #1MillionHours2Help німецькі, французькі та польські волонтери змогли присвятити від двох до п’яти робочих днів допомозі українцям.