Що важливо пам’ятати?

  • Головне: за жодних обставин працівник банку не запитає у вас ПІН-код, CVV-код, логін чи пароль у FreeBank.
  • Шахраї можуть надсилати SMS. Майте на увазі, що банк надсилає повідомлення лише від імені CreditDnepr. Не переходьте за посиланням у підозрілих повідомленнях та електронних листах!
  • Шахраї можуть телефонувати від імені банку або електронним голосовим повідомленням. При будь-якій підозрілій поведінці та питаннях щодо ваших конфіденційних даних, радимо завершити дзвінок.
  • Якщо ви отримали інформацію на кшталт блокування картки, перевірте її лише в офіційних каналах банку: за номером 0 800 507 700 або у службі підтримки застосунку Freebank.

Ваша уважність допоможе протистояти шахраям!

Банк Кредит Дніпро на зв‘язку 24/7: