Читайте телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Таким чином, водієві не доведеться постійно стежити за дорогою та тримати руки на кермі.

Заява Маска збігається з його торішніми обіцянками побудувати якесь футуристичне «роботаксі» — шатл, призначений виключно для перевезення пасажирів.

«Вона буде значною мірою оптимізована під автономію — тобто, у нього не буде керма чи педалей. Буде й низка інших інновацій, які я вважаю досить вражаючими, фундаментально вони стануть метою зниження вартості поїздки за милю або кілометр», — казав Маск у квітні 2022 року.

При цьому початок виробництва був запланований на 2023 рік.

Читайте також: Tesla хоче виробляти 20 млн електрокарів на рік. Маск поділився планами на майбутнє

Очікування та реальність

Варто зазначити, що Маск пообіцяв, що Tesla зробить усі свої автомобілі, випущені з 2016 року, «цілком самокерованими» за допомогою оновлень програмного забезпечення.

При цьому він дійшов до того, що згадав «самостійне водіння 5-го рівня SAE». Деякі покупці Tesla платили від $5 000 до $15 000, вважаючи, що автовиробник зрештою виконає цю обіцянку.

Проте Tesla поки що представила лише «повну бета-версію автономного водіння» (FSD Beta), яка, як і раніше, є системою допомоги водієві 2-го рівня FSD Beta.

Бета-програма FSD також знаходилася в застої протягом кількох місяців, практично без істотних оновлень для переважної більшості учасників програми.