► Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Що відомо
У 2022 році компанія збільшила продажі на 11,6% — до 22,397 млрд євро.
Органічне зростання (без урахування зміни курсів валют та купівлі/продажу бізнесу) склало 8,8% завдяки підвищенню цін у всіх підрозділах.
Прибуток до податкових та процентних виплат (EBIT) знизився до 1,81 млрд євро порівняно з 2,213 млрд євро роком раніше. Скоригована EBIT опустилася до 2,319 млрд євро з 2,686 млрд євро, що було зумовлено суттєвим підвищенням витрат на сировину та логістику.
Бізнес-підрозділ Adhesive Technologies (клеї та технології) торік продемонстрував органічне зростання продажів на 13,2%, Laundry & Home Care (миючі засоби) — на 6,3%. У сегменті Beauty Care (косметика) зафіксовано зниження на 0,5%.
Henkel змінила структуру бізнесу і тепер складатиметься з двох підрозділів — Adhesive Technologies та Consumer Brands (споживчі бренди).
Компанія прогнозує органічне зростання продажів у 2023 році в діапазоні 1−3% на тлі очікуваного уповільнення зростання глобальної економіки. За прогнозами, ціни на сировину продовжать підвищуватися, а відсоткові ставки, ймовірно, будуть значно вищими, ніж у попередні роки.
«Тому передбачається, що промисловий попит буде більш стриманим, ніж у попередньому році, і що темпи зростання споживчого попиту в ключових сферах бізнесу Henkel з виробництва споживчих товарів сповільняться, — йдеться в повідомленні. — Крім того, очікується, що ділова активність у Росії буде припинено до кінця першого кварталу 2023 року».