► Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Наголошується, що 17% респондентів встигли запровадити можливість криптотранзакцій. Про розгляд розширення продуктової лінійки на цифрові активи заявили 52% опитаних.
У дослідженні взяли участь 950 компаній, включаючи аналітиків та CEO з 45 країн.
281 респондент відповів на 25 питань про варіанти використання блокчейн-платежів та переваги, володіння цифровими активами та існуючі бар'єри.
Читайте також: Twitter працює над запуском власної криптовалюти
Понад половину опитаних погодилися з прогнозом ухвалення транзакцій у криптовалюті більшістю мерчантів до 2024 року.
У розрізі Близького Сходу та Африки аналогічні відповіді дали 27% керівників щодо горизонту найближчих 12 місяців. У Ripple пояснили ці дані появою мобільних платежів із підтримкою криптовалют та розробкою CBDC (цифрова валюта центробанків).
Купити біткоїн та іншу криптовалюту можна за цим посиланням
Бар'єр для розвитку сервісів
Значним бар'єром у розвиток сервісів виступає відсутність регуляторної ясності (89% опитаних).
Серед інших відповідей респонденти назвали:
- обмежене прийняття у промисловості (45%);
- бухгалтерський облік цифрових активів (32%);
- необхідність захисту споживачів від волатильності (24%);
- потреба у технічних інвестиціях (20%);
- відсутність необхідного вольового рішення (19%);
- неясні переваги (10%).