Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Лютневий показник на 12,6% більше, ніж у січні, коли американський виробник електромобілів поставив 66 051 китайських електромобілів Model 3 і Model Y.

Конкурент BYD із серією електромобілів і гібридів Dynasty і Ocean продав 191 664 автомобілі минулого місяця.

Tesla планувала запустити свій завод у Шанхаї із середньотижневою швидкістю випуску 20 000 одиниць авто у лютому та березні після того, як зниження цін на початку січня підштовхнуло попит.

Але останні щотижневі дані показали, що його роздрібні продажі в Китаї все ще не вистачають темпів, які спостерігалися в четвертому кварталі, що вказує на те, що ефект від знижених цін на її найбільшому закордонному ринку слабшає.

Читайте також: Tesla хоче виробляти 20 млн електрокарів на рік. Маск поділився планами на майбутнє

За даними China Merchants Bank International, частка ринку Tesla в китайському секторі нових енергетичних транспортних засобів, який включає як повністю електричні, так і гібридні автомобілі, знизилася до 9% у лютому 2023 року з 10% роком раніше.

При цьому частка ринку BYD зросла до 37% з 27%.

Оскільки конкуренція посилюється, Tesla прагне збільшити свій експорт і вийти на нові ринки, щоб продавати продукцію свого заводу в Шанхаї.

Компанія почала доставляти автомобілі до Таїланду, а в лютому встановила там свою першу станцію Supercharger.