► Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
За даними, видання, інвестори, принаймні ті, хто був активним після закриття ринку, не були вражені планами Tesla на рік. Можливо, це трапилось тому, що не вистачало анонсу великого продукту та конкретних деталей щодо наступного кроку.
Падіння акцій
Акції Tesla подешевшали на 5,66% після завершення торгів.
Значна частина події була більше уроком історії, ніж прогнозом майбутнього бізнесу — хоча нюанс полягав у тому, що, звісно, усі дороги ведуть у майбутнє. Велика частина заходу була присвячена операційній ефективності та зусиллям зі зниження витрат практично на всіх рівнях компанії. (що зазвичай подобається інвесторам).
20 мільйонів електромобілів на рік до 2030 року
Це не нова мета для Tesla. Але низка керівників, які вийшли на сцену, щоб поговорити про все, від виробництва та сировини до дизайну, заряджання та акумуляторів, усі говорили про досягнення цієї мети.
Читайте також: Маск повернув статус найбагатшої людини світу
На слайді показано наявну лінійку авто компанії, включаючи Model S, Model X, Model Y і Model 3, Tesla Semi і Cybertruck, а також два завуальовані автомобілі.
Варто поглянути на цифру 20 мільйонів автомобілів на рік, щоб трохи перевірити реальність. Tesla виробила 1 369 611 і поставила 1 313 851 авто у 2022 році. Toyota, світовий лідер продажів, минулого року продала 10,5 млн автомобілів.
Це означає, що Tesla повинна буде збільшити виробництво (і продажі) приблизно в 15 разів з 2022 року.
Отже, як Tesla досягне цього? Маск сказав, що це не проблема попиту. Цього допоможуть досягти: вертикальна інтеграція, масштабування існуючих заводів і будівництво нових, підвищення ефективності виробничого процесу та додавання кількох моделей. Але, що цікаво, не надто багато. Маск сказав, що всього, можливо, 10 моделей.
Вертикальна інтеграція
Прагнення Tesla до вертикальної інтеграції відобразились у відкритті літієвого заводу у Корпус-Крісті, Техас. На візуалізації показано підприємство з переробки літію із потужністю 50 ГВт·год на рік.
Маск також підтвердив заяви про будівництво нової гігафабрики Tesla у Мексиці.
Читайте також: Ілон Маск збирає команду, щоб створити конкурента для ChatGPT
Cybertruck
Керівника відділу дизайну Франца фон Гольцгаузена привітали оплесками, коли він оголосив, що виробництво Cybertruck розпочнеться наприкінці цього року. Щодо нових моделей — плани представлять «трохи пізніше».
Робот Optimus
Tesla представила трохи більше інформації про свого гуманоїдного робота Optimus, показавши відео, на якому видно, як два роботи повільно створюють ще одного бота — великий крок вперед у порівнянні з прототипом, який Tesla показала в жовтні минулого року на AI Day.
Маск заявив, що Optimus буде коштувати значно більше, ніж автомобіль. Optimus навчається за допомогою того ж штучного інтелекту, який тренує автопілот і FSD Tesla, і Маск детально описав, що більшість обладнання для Optimus взято з автомобілів Tesla.
За словами Маска, це означає, що Tesla має інструменти для масштабного виведення на ринок справжнього гуманоїдного робота. Тепер це лише питання часу.
Мільярдер вважає роботів можна використовувати вдома, у промисловості тощо.