«Майже 9 тисяч підприємців зареєструвалися для участі в акції. Переможці обиралися рандомно щотижня, розіграші ми проводили разом з компанією Mastercard» — каже Сергій Макаренко, керівник напрямку торгового еквайрингу Приватбанку.
Тож власниками 8 нових генераторів стали роздрібні торговельні точки з Вінницької, Донецької, Хмельницької, Харківської, Львівської, Одеської та Київської областей. А 80 павербанків поїхали до підприємців майже з усіх регіонів України, включаючи Луганську та Донецьку області.
В рамках проєкту підтримки українського кешлесу, який проводив Приватбанк спільно з Mastercard з 20 січня до 20 лютого, отримати генератор чи павербанк мали можливість всі бізнес клієнти Приватбанку, які користуються послугою еквайрингу. Для цього треба було отримати протягом дії проєкту щонайменше 50 тисяч гривень з карток Mastercard через POS-термінал або додаток «Термінал». Щотижня Приватбанк серед всіх учасників розігрував 2 генератора та 20 павербанків.