Водночас, за словами Сергія Макаренка, незважаючи на новорічний період бізнес активно підключався до мережі кешлесу. У січні 2023 кількість нових POS-терміналів у мережі безготівкових платежів Приватбанку в порівнянні з груднем 2022 зросла вдвічі — за перший місяць року бізнес підключив 4,4 тисяч нових торгових терміналів.
Після новорічних свят українці меньше купували продуктів харчування — на 14% порівняно з груднем 2022 року. Найпомітніше у січні зменшилися обсяги оплат гаджетів та побутової техніки — на 31%, а витрати в мережах магазинів косметики та побутової хімії впали на 24%. Менше, ніж у грудні, в перший місяць року українці купували пального — на 19%.
Втім, у січні 2023 українці більше купували ліків — на 1,5%. Цікаво, що витрати на кафе й ресторани у січні майже не змінилися у порівнянні з попереднім місяцем залишилися незмінними.