В рамках заходу банкіри ділилися досвідом про те, як український фінансовий сектор пристосовується до реалій війни, які діджитал-сервіси та інновації найактивніше застосовуються і як саме автоматизуються сервісні процеси.

Тетяна Володимирівна поділилася тим, як під час війни трансформувались підходи Комінбанк до обслуговування і комунікації, а також зробила окремий акцент на тому, як у сучасному цифровому світі Big Data використовується у фінансовій галузі.

Сьогодні нові технології дозволяють команді Комінбанк краще розуміти потреби клієнтів та приймати більш персоналізовані рішення, також бути більш ефективними та швидкими у реагуванні на актуальні запити ринку. Завдяки аналітиці великих даних працівники фінансової установи можуть краще обслуговувати та залучати клієнтів за допомогою індивідуальних пропозицій.

«Ми працюємо у надзвичайних умовах, але є такий вдалий вислів: «Немає часу на журбу». У 2022 році ми відкрили 16 нових відділень і ще два готуємо до запуску у лютому 2023.

Банкінг відділень буде конкурентоздатним виключно тоді, коли спиратиметься на високі новітні технології та інновації. Щоб відділення було ефективним і дохідним, ми досліджуємо як конкретну локацію, тамтешній потік людей, так і дані Big Data, наприклад від операторів мобільного зв’язку, це надає нам можливість зробити деталізовану сегментацію аудиторії за певними характеристиками і якісно налаштувати роботу", — розповіла очільниця Комінбанк.

Довідково

International Financial Club «Bankir» — має багатий досвід проведення Міжнародних конференцій, ділових та корпоративних заходів, круглих столів.

З перших днів війни члени International Financial Club «Bankir» в складі Міжнародної банківської спільноти докладати зусиль до забезпечення безперебійної роботи у фінансовій площині.