► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Як виглядає марка
На марці король зображений у профіль обличчям ліворуч. Ця традиція бере свій початок від створення марки «Чорний пенні» для королеви Вікторії у 1840 році.
Спадкоємність також простежується у збереженні кольорів фону марок, які використовувались на марках із зображенням королеви Єлизавети II.
Королівська пошта заявила, що прагнучи «мінімізувати екологічні та фінансові наслідки» зміни монарха — щороку у Великій Британії доставляється близько 8 мільярдів листів — роздрібні продавці вичерпають запаси марок із зображенням покійної королеви, перш ніж продавати нові.
Нові марки надійдуть у продаж широкому загалу не раніше 4 квітня.