Майже рік, як українська економіка знаходиться у стані турбулентності. «З 24 лютого близько 34% бізнесу зупинили або призупинили свою діяльність. Найменша кількість клієнтів була залучена в березні, але з червня ситуація вирівнялася і нині орієнтовно на рівні 70% від лютого 2022. Найбільший спад по активності представників середнього та малого бізнесу спостерігався в травні, але з липня ситуація стабілізувалась і у вересні 2022 активність наших клієнтів зросла на 1,3% порівняно з цим періодом минулого року», — ділиться Мар’ян Хомин.
Ukrsibbank піклується про своїх клієнтів і тому запровадив на рівні з іншими установами різні пільгові умови обслуговування та програми. «Щоби підтримати як фізичних осіб, так і клієнтів середнього та малого бізнесу ми відміняли комісії за видачу готівки з поточних рахунків у національній та іноземній валютах з середини березня та до кінця квітня. Також на півтора місяці ми відміняли комісії за проведення розрахунків та абонплату по торговельному еквайрингу. По кредитам ми робили лонгацію, впроваджували індивідуальні схеми погашення, а також відмінили комісії за внесення змін до кредитного договору та нарахування підвищених відсотків за прострочення», — розповідає Начальник департаменту маркетингу.
«Наші клієнти, що займаються зовнішньо-економічною діяльністю, як і раніше, можуть відкривати рахунки у більш ніж 10 різних валютах та мають індивідуальний курс купівлі та продажу валюти. Конвертація при перерахуванні чи зарахуванні коштів у валюті, що відрізняється від валюти рахунку, здійснюється без додаткової плати. Можуть отримати готівку з рахунку на витрати на відрядження та мають персонального менеджера, який допомагає із вирішенням різних запитань. Можуть безкоштовно відкрити рахунок, підключити і користуватися системою інтернет-банкінгу та перераховувати кошти як на власні рахунки, так і на рахунки інших клієнтів в Ukrsib business», — додає Мар’ян Хомин.
«Малий та середній бізнес — це один із найбільших рушіїв економіки, а тим паче сьогодні. Щоби розширити їхні можливості, ми спільно об'єдналися з Mastercard та Дія.Бізнес. У рамках нашої співпраці у центрах Дія.Бізнес ми відкриваємо консультаційні зони. Вони вже є в Ужгороді, Тернополі, Полтаві, Кривому Розі та Одесі. На черзі у нас Буча, Київ, Кременчук, Рівне та Луцьк. У цих зонах підприємці отримають професійну консультацію про те, як відкрити та обслуговувати рахунки, як спростити документообіг за допомогою електронного цифрового підпису, як проводити розрахунково-касові операції за допомогою платіжної картки та як використовувати поточний рахунок для основної бізнес-діяльності. Додатково ми з партнерами запустили також серію онлайн та офлайн-лекцій „Фінансист“. На цих семінарах експерти діляться про управління фінансами, тенденції розвитку українського підприємництва, імпортно-експортні відносини, особливості відповідального ведення бізнесу тощо», — розповідає експерт.
«Як один із системних банків України, ми долучилися до проєкту Національного Банку України Power banking. Це — мережа чергових банківських відділень, які працюватимуть та надаватимуть необхідні банківські послуги навіть в умовах блекауту. У цю мережу наших відділень входить 80, а загалом вона налічує понад 1000 відділень системно важливих банків України. Клієнти зможуть отримувати послуги у будь-якому з цих відділень у різних містах країни: знімати готівку в банкоматах та касах, здійснювати платежі, переказ коштів та обмін валют за наявності готівкової валюти у касі, отримувати професійні консультації фінансових менеджерів», — пояснює Мар’ян Хомин.
Разом з цим, банк залишається стабільним партнером, який пропонує сучасний та надійний банкінг за підтримки провідної європейської групи, вживає всих заходів, щоби клієнти і надалі мали доступ до якісного обслуговування та не відчували незручностей у користуванні послугами банку.