►Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Деталі
«З картки monobank, яка існує лише в застосунку, навіть фізично її нема, поки я спала якийсь Chempion Casino DS зняв 30к+ гривень. З заблокованого телефону. Завжди цікаво було, як в Україні клієнти банку від такого захищені, от зараз і взнаю», — написала Катерина.
Письменниця пояснила, що після зняття коштів її викинуло з застосунку і якщо вона знову залогиниться, банк не гарантує безпеки коштів на інших рахунках.
«Служба підтримки не може надати квитанції, а в кіберполіцію ніяк не можна оформити заяву без даних трансакції. Навіщо служба підтримки мене туди послала о четвертій ранку?», — зазначила постраждала.
Спочатку в службі підтримки банку сказали, що не можуть нічого з цим зробити, бо всі системи безпеки працюють стабільно.
Згодом в коментарях служба підтримки mono зазначила, що деякі сайти можуть проводити платежі без введення CVV-коду та не запитувати код підтвердження в вашому застосунку. Водночас вони беруть відповідальність на себе за проведення даних платежів й у випадку оскарження, такі платежі оскаржуються набагато успішніше.
«Питання було передано колегам, які займаються оскарженням операцій через платіжні системи. Зробимо все, щоб якомога швидше повернути ваші кошти», — сказали в службі mono.
У коментарі до поста прийшов співзасновник monobank Олег Гороховський і написав «повернути гроші клієнту».
Пізніше, Бабкіна написала, що monobank «достроково» повернув гроші.
«monobank „достроково“ повернув гроші, а саму ситуацію уже якось там рулять самі. Сваритися і наполягати корисно», — написала Бабкіна.