Читайте «Мінфін»вInstagram: головні новини про інвестиції та фінанси

За даними Центрального статистичного управління, лише за 3 квартали покупці з України залишили у крамницях 3,8 млрд злотих (майже 1 млрд євро). За аналогічний період 2021 року українці витратили в польських магазинах удвічі менше грошей.

Зазначається, що поляки відвідують магазини все рідше. При цьому наплив іноземців «рятує» роздрібну торгівлю в країні та вирівнює тенденцію зниження відвідуваності.

За даними Selectivv Data Tank, у грудні 2022 року кожен п'ятий покупець (18,9%) у торгових центрах Польщі був з України. Кількість українців у польських ТЦ зросла майже втричі.

Читайте також: Українці активно розвивають бізнес у Польщі. Створили 3600 компаній (дослідження)

«У грудні 2022 року явка була на 7,8% вищою. Оборот був однозначно вищим, ніж у попередньому році. Частка споживачів з України в рейтингу є помітною і закономірною», — заявив директор торгового в Лодзі Славомір Муравський.

Керівництво «Galeria Północna» у Варшаві зауважило, що нові групи клієнтів з’явилися вже в перші тижні війни. Тому контент інфокіосків у торговому центрі та на сайті адаптували українською мовою.

Значна частина клієнтів польських ТЦ — це молодь віком до 20 років.