Як зазначили в редакції, війна в Україні показала, що можливість надання фінансових послуг онлайн, зрозуміла комунікація та спілкування в соцмережах виявилися як ніколи необхідними та актуальними в сучасних умовах. Саме таким ми й створювали Neobank майже два роки тому. Ми прагнули зробити банкінг сучаснішим, зрозумілішим та зручнішим у всьому. Щоб магія Neo наближала майбутнє цифрового банкінгу в Україні та з одного застосунку був доступ до усього, що треба клієнту. І згідно з опитуваннями користувачів банківських послуг від видання Banker, Neobank це вдається.

Neobank для всіх демонструє найкращу динаміку зростання в рейтингу

У головних категоріях вимірювання Neobank демонструє найкраще та впевнене зростання. Ба більше, за рейтингом завантажень мобільного додатка у Google Play, Neobank — єдиний цифровий банк, який продемонстрував зростання одразу на 4 пункти. Для digital-банків — це головний показник довіри та лояльності клієнтів.

У App Store та Google Play тисячі користувачів поставили Neobank найвищу оцінку, середній рейтинг застосунку Neobank становить 4,6 з можливих 5 балів. Оцінка застосунку також показала зростання на цілих 3 пункти в рейтингу профільного видання в банківській сфері.

Протягом 2022 року Neobank зробив 17 оновлень і покращень для клієнтів, які також і відобразились у функціоналі мобільного додатка. Понад 180 тисяч людей завантажили додаток нашого digital-банку, і ця цифра продовжує зростати.

Конкорд Банк дякує усім, хто відкрив для себе Neobank — центр керування всіма фінансовими польотами.

«Ваша довіра та відгуки з рекомендаціями — це найкраща нагорода для нашої команди. Ми прагнемо зробити Neobank максимально зручним і корисним для вас. У 2023 році ми продовжуємо впроваджувати сучасні зміни та оновлення банкінгу для наших клієнтів. Слідкуйте за новинами NEOBANK у соцмережах і дізнавайтесь про нові релізи першими» — зазначає Оксана Мунтян — керівниця проєкту Neobank.