Читайте «Мінфін»вInstagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Крім того, вперше за останні 25 років лідером із продажу таких машин у США стала американська, а не європейська компанія. Традиційно перше місце в цьому сегменті посідали німецькі бренди.

За експертними оцінками Automotive News, компанія Ілона Маска продала у 2022 році у США понад 491 тис. люксових авто, значно випередивши найближчого конкурента — BMW, чиї продажі склали майже 332,4 тис. од.

Читайте також: Tesla інвестує $776 мільйонів у розширення виробництва

ТОП-5 люксових автомобільних брендів на ринку США у 2022 році

  1. Tesla — 491 000 шт.
  2. BMW — 332 388 шт.
  3. Mercedes-Benz — 286 764 шт.
  4. Lexus — 258 704 шт.
  5. Audi — 186 875 шт.