► Читайте «Мінфін»вInstagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Крім того, вперше за останні 25 років лідером із продажу таких машин у США стала американська, а не європейська компанія. Традиційно перше місце в цьому сегменті посідали німецькі бренди.
За експертними оцінками Automotive News, компанія Ілона Маска продала у 2022 році у США понад 491 тис. люксових авто, значно випередивши найближчого конкурента — BMW, чиї продажі склали майже 332,4 тис. од.
Читайте також: Tesla інвестує $776 мільйонів у розширення виробництва
ТОП-5 люксових автомобільних брендів на ринку США у 2022 році
- Tesla — 491 000 шт.
- BMW — 332 388 шт.
- Mercedes-Benz — 286 764 шт.
- Lexus — 258 704 шт.
- Audi — 186 875 шт.