Читайте телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Деталі

Так звана третя фаза розширення заводу Tesla, яку спочатку планувалося почати в середині року, дозволила б подвоїти потужність заводу приблизно до 2 млн автомобілів на рік, розповіли співрозмовники агентства на умовах анонімності.

За словами одного зі співрозмовників, деякі представники центрального уряду висловили стурбованість тим, що американська компанія, пов'язана з ініціативою Ілона Маска супутникового інтернету Starlink, має таку велику присутність в найбільшій економіці Азії.

Хоча автомобілі Tesla не оснащені обладнанням Starlink, Пекін все більше стурбований безпекою даних і соціальною стабільністю.

Маск є головним виконавчим директором як Tesla, так і Space Exploration Technologies Corp., яка почала запуск супутників Starlink у 2019 році.

Читайте також: Tesla інвестує $776 мільйонів у розширення виробництва

«Затримка збігається зі зростаючим обуренням громадськості стосовно американського виробника електромобілів в той час, коли напруженість у відносинах між Вашингтоном і Пекіном перебуває на високому рівні.

Розгнівані власники Tesla заполонили автосалони в Китаї на вихідних, щоб поскаржитися на те, що вони пропустили черговий раунд зниження цін. Автомобілі Tesla також були заборонені в китайських військових комплексах на початку 2021 року через побоювання, що камери, вбудовані в автомобілі, збирають конфіденційні дані", — пише видання.

Перша і друга фази будівництва і розширення заводу Tesla в Шанхаї вже завершені. Завод, який був відкритий у 2019 році, тепер здатний виробляти 1 мільйон автомобілів Tesla Model 3 і спортивних позашляховиків Model Y щорічно після модернізації у 2022 році.

Майбутнє третьої фази все ще може змінитися в очікуванні подальших вказівок від вищих посадових осіб центрального уряду Китаю, сказало одне з джерел. За словами співрозмовників, Tesla користується підтримкою місцевих чиновників Шанхаю.