Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Подробиці

Проте мобільні ігри, які встановлювалися вперше, зросли на 8% до рекордних $90 млрд. Причому лідирують так звані гіперказуальні ігри.

«Ми спостерігаємо появу цієї важливої теми, коли люди стають більш чутливими до ціни і більш консервативними у фінансовому відношенні», — сказала CNBC Лексі Сідоу, голова відділу аналітики Data.ai, додавши, що «найбільший удар» по витратах на додатки припав на ігри.

Зіткнувшись з економічними перешкодами, такими як вищі ціни та вартість кредитів, люди скорочують дискреційні покупки.

Читайте також: Розробник GTA купує компанію Zynga, яка випускає мобільні ігри: угода складе $12,7 мільярда

Очікується, що глобальні продажі ігор та додатків, включаючи ігри для консолей та ПК, скоротяться на 1,2% у річному обчисленні до $188 млрд у 2022 році, згідно з липневим дослідницьким звітом компанії Ampere Analysis, що займається ринковими даними.

В останні роки зростання мобільних ігор було домінуючою історією в ігровій індустрії, і видавці робили великі ставки на розробників мобільних ігор.