Бізнес переживає складний період: попри адаптацію, постійно виникають нові виклики, а у компаній та підприємців змінюються потреби. В Ukrsibbank впевнені, що гібридний підхід до співпраці допоможе найкраще зрозуміти клієнтів, забезпечити для них більш релевантні рішення й експертизу, та допомогти їм зростати попри кризу.

Лоран Дюпуш, Голова Правління Ukrsibbank BNP Paribas Group, розповів Forbes про ряд проєктів реалізованих спільно з «Дія.Бізнес» та Mastercard, спрямованих на підтримку бізнесу в Україні.

Малий та середній бізнес є критичним драйвером економіки України. В часи війни підприємці та менеджери проявили неймовірну резильєнтність, адаптивність та наполегливість. Банки, своєю чергою, швидко реагували на нові виклики й потреби й пропонували потрібні та вчасні рішення, щоб підприємці могли зберегти бізнес.

Проте першою і найбільш очевидною потребою бізнесу все ще залишається можливість безперебійно продовжувати роботу. Компанії реорганізували свої процеси, розглянули запасні плани з релокації тощо, але продовжують готуватись до нових викликів — відключень електроенергії, до прикладу.

Зростає також потреба у фінансовому менторстві, експертизі та нетворкінгу для більш впевненого виходу на ринок. Аби допомогти підприємцям знаходити відповіді на свої питання, Ukrsibbank з Mastercard відкрили спеціальні консультаційні зони в центрах «Дія.Бізнес», де кожен підприємець може отримати інформацію про фінансові рішення для розвитку свого бізнесу. Такі консультаційні зони вже працюють у Тернополі, Ужгороді, Кривому Розі, Полтаві, Одесі. Попереду нові міста.

Лоран Дюпуш був присутній на відкритті трьохстороннього партнерства Ukrsibbank з «Дія.Бізнес» та Mastercard в Тернополі та спілкувався з місцевими підприємцями.

Ціль регіональних центрів «Дія.Бізнес» — пожвавити підприємницьку спільноту та стати освітнім й нетворкінговим хабом, де місцеві підприємці могли б прозоро обмінюватись досвідом і навчатись. Банк допомагає компаніям та менеджерам фінансовою експертизою, краще зрозуміти побудову бізнесу з перспективи фінансового планування, консультує підприємців щодо можливостей розвитку.

Можливість особисто спілкуватись та обмінюватись досвідом з малим та середнім бізнесом по всій країні — це підхід, який не лише допомагає підприємцям поглибити фінансову експертизу і розвинути бізнес, але й дозволяє банку краще зрозуміти та обслуговувати клієнтів у даному сегменті.

«Фінансист», до прикладу, — одна з освітніх програм, яку курує Ukrsibbank разом з Mastercard. В межах ініціативи експерти ринку проводять серію освітніх зустрічей з підприємцями як в центрах, так і на онлайн порталі «Дія.Бізнес».

Дискусії присвячені фінансовим та бізнес-темам та передбачають формат відкритого спілкування. Це довготривала стратегія, спрямована на розвиток бізнес-спільноти та зміцнення фінансової грамотності власників бізнесу.

Для банку такий формат дозволяє зрозуміти потреби клієнтів, розробити релевантні рішення та запропонувати більш гнучкий підхід. В Ukrsibbank вважають, що час постійних рішень давно минув — у пріоритеті повинна бути безперервна комунікація з клієнтами та переоцінка релевантності банківських сервісів й продуктів згідно з їх змінними потребами.

Важливою темою є діджитал та цифрові сервіси, бо це не лише внутрішні операції компанії, але й інтеракції з клієнтами. Часто компанії бояться переходити на цифрові рішення, проте розуміють, що не зможуть працювати без них в довготерміновій перспективі. Особливо у воєнний час, коли потрібно бути максимально гнучкими. Роль банку в цьому питанні — надати всю потрібну інформацію і допомогти підприємцям з цифровими рішеннями.

Зокрема, кілька років тому банк розробив онлайн-застосунок для підприємців Ukrsibbusiness, з онлайн доступом до всіх сервісів. Серед інших проєктів, які ще в розробці — електронний POS-термінал, який буде доступний на смартфоні. Крім того, банк продовжує інвестувати в діджитал-онбординг для малого та середнього бізнесу.

Мультиканальний підхід передбачає доповнення традиційних банківських операцій діджитал-опціями, а не повною їх заміною. В Ukrsibbank вважають, що клієнт має мати вибір, як йому зручно отримати банківські послуги — через банківське відділення чи в застосунку онлайн.

Також банк підтримує ініціативу «Women in business», ціль якої допомогти жінкам-підприємцям у реалізації бізнес-планів та амбіцій. Такі проєкти мають важливе значення під час війни, адже жінки опинились в нелегкому економічному становищі.

Банк планує і надалі підтримувати соціальні та бізнес-ініціативи та співпрацювати з Мінцифрою для посилення можливостей малого й середнього бізнесу в Україні.