- 29 грудня відділення працюватимуть за стандартним графіком до 18:00, каси — до 17:30;
- 30 грудня відділення працюватимуть за стандартним графіком до 18:00, робочий час кас скорочено до 12:00;
- 31 грудня та 1 січня — вихідні дні;
- 2 січня і надалі відділення працюватимуть за стандартним графіком до 18:00, каси — до 17:30.
Нагадаємо, що банком створено мережу чергових відділень, які надають послуги незалежно від відключень енергопостачання та їх тривалості. Їх повний перелік з адресами, контактами та графіками роботи можна передивитися і завантажити за посиланням.
Всі вони також входять до спільної банківської мережі Power banking, яка об'єднала всі системні банки та нараховує понад тисячу відділень по всій країні. Кожне з них працюватиме за будь-яких умов — навіть під час довгих відключень світла та зв’язку.
Закликаємо за можливості користуватися послугами банку через дистанційні канали, які доступні незалежно від наявності енергопостачання в режимі 24/7:
- Мобільний застосунок TAS2U для фізичних осіб
- Сервіс ТАС24 Бізнес для підприємців
- Клієнт-Банк для корпоративних клієнтів
Всю актуальну інформацію щодо роботи банку завжди можна цілодобово отримати у Контакт-центрі:
- 0 800 503−580;
- 8778 (з мобільного).