Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Деталі

Шахраї, представляючись співробітником мобільної компанії, розповідають, що перемикатимуть на іншу «вишку», щоб під час відключень у вас був стабільний зв'язок.

Після цього на телефон «жертви» приходить код, цифри якого просять назвати, після чого шахраї отримують доступ до мобільних застосунків банків, соцмереж тощо.

«Тому в жодному разі не передавайте особисті дані, коди підтверджень підозрілим особам!» — йдеться в повідомленні.

Читайте також: Українців попередили про нове шахрайство з виплатами

Куди звертатись про допомогу

По допомогу звертайтеся самостійно лише на гарячі лінії своїх операторів:

  • Київстар — 466
  • Vodafone — 111
  • Lifecell — 5433