►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Деталі
Шахраї, представляючись співробітником мобільної компанії, розповідають, що перемикатимуть на іншу «вишку», щоб під час відключень у вас був стабільний зв'язок.
Після цього на телефон «жертви» приходить код, цифри якого просять назвати, після чого шахраї отримують доступ до мобільних застосунків банків, соцмереж тощо.
«Тому в жодному разі не передавайте особисті дані, коди підтверджень підозрілим особам!» — йдеться в повідомленні.
Читайте також: Українців попередили про нове шахрайство з виплатами
Куди звертатись про допомогу
По допомогу звертайтеся самостійно лише на гарячі лінії своїх операторів:
- Київстар — 466
- Vodafone — 111
- Lifecell — 5433