Це стало можливим після підготовки та проведення всіх налаштувань та оновлень. На черзі офіційний сайт банку, АТМ, та інші сервіси.
У контакт центрі, соціальних мережах та відділеннях спілкування з клієнтами ведеться українською, англійською чи французькою — за потреби.
«Кожна країна має свою мову, що вирізняє її з поміж інших та робить унікальною. Після проведення всіх підготовчих робіт ми продовжуємо процес видалення російської мови з усіх наших каналів комунікації. Українська мова — це мова свободи, незламності та перемоги і відмовившись від неї, ми вкотре показуємо нашу єдність, позицію у суспільстві та даємо поштовх розвитку нашої солов'їної мови!», — зазначила Яніна Ольховська, директорка з комунікацій, КСВ та залученості Ukrsibbank BNP Paribas Group.