►Читайте «Мінфін» у фейсбуці: головні фінансові новини
Падіння галузі
Посилення конкуренції та зростання витрат у поєднанні із затягуванням поясів споживачів та уповільненням зростання реклами призвели до спаду в масштабах усієї галузі.
Засоби масової інформації, які для інвесторів охоплюють широкий спектр діяльності від кіновиробництва до реклами та кабельного телебачення, опинилися серед найбільш постраждалих секторів для світових акцій із часів фінансової кризи.
Падіння акцій
Акції Walt Disney, що впали приблизно на 45%, наближаються до свого найбільшого річного падіння принаймні з 1974 року.
Акції Paramount Global цього року впали на 42%, а Netflix — на 52%, тоді як акції Warner Brothers Discovery впали на 63% з моменту свого створення цього року через обʼєднання Discovery та WarnerMedia від AT&T.
Індекс Dow Jones Media Titans, який відстежує діяльність 30 найбільших світових медіакомпаній, цього року втратив 40%, а його загальна ринкова вартість скоротилася з $1,35 трлн до $808 млрд.
Музичний провайдер Spotify впав на 69%, а виробник відео Roku — на 81%.
Одне з найбільш різких падінь цін на акції припало на частку власників кабельних активів у США.
Акції Charter Communications впали на 53%, а Comcast — на 31%. Тим часом рекламодавці стали неохоче просувати бренди, оскільки глобальна економіка сповільнюється, що шкодить власникам ЗМІ, включаючи британську ITV, акції якої втратили 36%.