Хто має надавати інформацію про перенесення номера?
Організація перенесення номера здійснюється оператором до якого ви хочете перейти. Тому звертатися слід саме до нього. Покрокову інструкцію можна подитись за посиланням.
Чи переносяться бали, пакети додаткових послуг, залишок коштів на особовому рахунку при перенесенні номера до іншого оператора?
Ні, перенесення коштів, балів до іншого оператора не відбувається. Залишок коштів з вашого особового рахунку надається лише ідентифікованим абонентам (зареєстровані або контрактні). Для недопущення втрати залишку коштів зі свого особового рахунку, абонент, який отримує послуги знеособлено (анонімно), має:
- звернутися до свого поточного оператора і пройти ідентифікацію (надати паспортні дані). Це необхідно зробити до початку перенесення номера в іншу мережу, інакше отримання залишку коштів стане не можливим;
- або витратити залишок коштів зі свого особового рахунку. Наприклад, задонатити на ЗСУ.
Чому при здійсненні поповнення рахунку свого перенесеного номера, гроші не надходять до нинішнього оператора, а зараховуються на рахунок попереднього?
Не всі банківські та фінансові установи мають актуальну інформацію щодо поточної мережі постачальника, в якій обслуговується перенесений номер. Для уникнення випадків помилкового зарахування ваших коштів на рахунок попереднього оператора, користуйтеся послугами тих банківських і фінансових установ, які вам порадить новий оператор, або ж його додатком.
Читайте також: Пункти незламності з відділень банків: хто з фінансистів готовий це зробити
Обрати та порівняти тарифи операторів і пройти процес перенесення номера онлайн можна на наступних ресурсах:
- lifecell — https://bit.ly/3NiisBm;
- Kyivstar — https://mnp.kyivstar.ua/;
- Vodafone Ukraine — https://www.vodafone.ua/mnp;
- 3mob — https://bit.ly/3DN5RSe;
- Інтертелеком — https://my.intertelecom.ua/login/mnp/.