Відтепер всі необхідні кроки робляться в особистому кабінеті на платформі EDIN. Клієнт у кілька кліків надсилає накладні на фінансування в банк. Співробітник банку проводить всі необхідні перевірки, формує реєстр та одразу відправляє клієнту на підписання. Водночас, значно полегшений і процес отримання підтвердження операцій від покупця. У результаті клієнт підписує реєстр, надсилає його в банк та отримує грошові кошти.

«Реалізація спільного проекту „Електронний факторинг“ дає можливості оптимізувати фінансування та скоротити витрати не тільки клієнта та покупця, а і Таскомбанку. Підготовка документів скорочується в рази, бо не потрібно нічого друкувати. Опрацювання документів співробітниками банку спрощується з годин до хвилин. Підписання реєстру та видача фінансування — лічені хвилини. Ми очікуємо, що цей проект зменшить часові витрати з 3−6 годин до 1−2 годин, без подальшої потреби передавати будь-які документи до банку», — наголошує Артем Кас'янов, провідний спеціаліст Управління торговельного фінансування та факторингових операцій Таскомбанку.

Так, до запуску проекту «Електронний факторинг» клієнт мав друкувати первинні документи, надавати довіреності на підписантів, привезти їх в банк або ж відправити копії за допомогою електронного банкінгу (але потім все одно необхідно було передати оригінали). Далі співробітники банку вивантажували відповідні накладні з програми, перевіряли підписи, заводили дані по ним в банківську систему, готували окремо реєстр на фінансування та направляли його на підписання клієнту. Клієнт, у свою чергу, повинен був підписати реєстр та знову привезти його в банк або завантажити копію у клієнт-банк. Після цього співробітники банку вивантажували підписаний клієнтом реєстр, перевіряли його і тільки тоді надавали фінансування та відправляли клієнту реєстр, підписаний відповідальним працівником банку.

«Клієнту потрібно було привозити до банку документи, підписувати паперові реєстри, надавати довіреності на підписантів, контролювати ідентичність підписів. Зі сторони банку також потрібно було 1−3 години на перевірку дійсності первинних документів, підготовку та підписання реєстрів. Іноді необхідно було додатково переконатись у дійсності господарської операції, отримавши підтвердження від покупців, що також значно ускладнювало процес. Окреме питання — це зберігання паперових документів. Частина документів відбраковувалась, що впливало на суму наданого банком фінансування. Також мали місце шахрайські дії з боку клієнтів, коли до банку надавались недійсні накладні з фіктивними підписами та печатками», — розповідає Артем Кас'янов.

«Наша команда доклала максимум зусиль для реалізації проекту „Електронний Факторинг“. Ключовим завданням, яке поставив перед нами Таскомбанк, було, з одного боку, розробити максимально простий функціонал для клієнтів банку, а з іншого — автоматизувати внутрішні процеси з опрацювання отриманих документів (перевірки підписів, валідація документу). Разом ми провели десятки годин обговорень і погоджень проекту. Відзначу, що професіоналізм команди Таскомбанку та тісна взаємодія дали змогу не тільки запустити проект, а і побудувати амбітні плани його розвитку. Мабуть, родзинкою цього проекту є те, що клієнтам не потрібно проводити якісь додаткові маніпуляції з документами. Тобто якщо клієнт обмінюється юридично значущими документами зі своїми партнерами на платформі EDIN, то після підписання документу з обох сторін його можна легко направити на фінансування. Неодмінною перевагою є те, що за допомогою наших рішень користувач може закривати всі процеси: від угоди до отримання коштів», — зазначає керівник проектів EDIN Станіслав Кашуба.