►Підписуйтесь на «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
В чому причина
Причина — скорочення Apple реклами в Twitter із приходом в соцмережу Маска. Мільярдер запитав, чи «ненавидить Apple свободу слова».
Таким чином Маск кидає виклик компанії, яка є життєво важливою для існування Twitter.
За словами людей, знайомих з цим питанням, Apple була одним з найбільших рекламодавців у соціальній мережі, яка мала цілу команду співробітників, що займалися підтримкою відносин між відносинами. Витрати на рекламу значно перевищували 100 млн дол щорічно, повідомив один зі співрозмовників агентства.
Читайте: Світові бренди відмовляються від реклами у Twitter через Маска
Apple також управляє важливим шлюзом для користувачів Twitter: App Store. Якщо компанія Маска втратить доступ до нього, вона буде відрізана від більш ніж 1,5 мільярда пристроїв по всьому світу.
Хоча деякі користувачі Twitter заявляють, що вони продовжують бачити рекламу Apple в своїх стрічках, співрозмовник агентства підтвердив, що компанія скоротила рекламу.