►Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

У звіті наголошується, що до 2030 року ринок метавсесвіту може зрости до $13 трлн.

«Метавсесвіт більше не є науковою фантастикою. Ранні платформи метавсесвіту вже використовуються мільйонами. В Азії багато споживачів вже грають, спілкуються, відвідують концерти та купують товари та землю на віртуальних платформах, таких як Roblox, Decentraland, Fortnite, а також на азіатських Sandbox та Zepeto», — заявили в компанії.

Азія впроваджує цифрові технології швидше і з більшим оптимізмом, ніж Захід і просто не має аналогів з потенціалом зростання метавсесвіту:

  • Більше 60% молоді у світі віком від 15 до 24 років проживають в Азії та Океанії;
  • Південна Корея та Китай лідирують у світі за впровадженням 5G;
  • 12 азіатських економік експортували 81% від загальної вартості стільникових телефонів та 75% інтегральних схем у всьому світі у 2021 році;
  • Індія, Філіппіни та Пакистан є основними напрямками для ІТ-аутсорсингу;
  • 1,3 мільярда мобільних гравців у всій Азії, найбільша база мобільних гравців у світі.

Читайте: Життя у метавсесвіті: як зміняться наші звички — від спілкування до фінансів

У дослідженні докладно розглядаються 12 азіатських економік: Гонконг, Індія, Індонезія, Японія, Китай, Пакистан, Філіппіни, Сінгапур, Південна Корея, Тайвань, Таїланд і В'єтнам.

Висновок: азіатські економіки не бояться нових технологій. Населення Азії в переважній більшості позитивно оцінює потенційний вплив доповненої та віртуальної реальності на їхнє повсякденне життя (у Китаї — 78%, в Індії — 75%, у Південній Кореї — 63%, у Сінгапурі — 58%).

Нагадаємо

Оцінки потенційного розміру світового ринку метавсесвіту (тобто виторгу) варіюються від $678,8 млрд до $13 трлн на рік до 2030 року.

Читайте також: Що таке метавсесвіти

$678,8 млрд озвучено Grand View Research, а оцінка $13 трлн надійшла від Citi Group. Тим часом Goldman Sachs розглядає метавсесвіт як можливість заробити $8 трлн, а McKinsey вважає, що до 2030 року метавсесвіт може принести $5 трлн.