► Підписуйтесь на «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Рекламодавці нарікають на те, що в управлінні компанії настав хаос, після того, як Маск звільнив працівників рекламного відділу.

За даними FТ, Маск пробував натиснути на власників брендів, які у відповідь скоротили рекламу або відмовилися від неї.

Рекламну кампанію зупинили такі бренди, як General Motors, Volkswagen, Carlsberg, General Mills та інші. Загалом на ці 50 рекламодавців припало $317 млн ​​із $5 млрд доходу Twitter у 2021 році.

Інформація Media Matters свідчить, що 50 зі 100 найбільших рекламодавців призупинили або оголосили про свій намір призупинити співпрацю з того часу, як соцмережу очолив Маск.

Читайте: Нова система верифікації. У Twitter буде три галочки