►Підписуйтесь на «Мінфін»вInstagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Деталі
Зазначається, що після впровадження цього законопроєкту можна буде подати онлайн-заявку для переходу на нову систему та відкрити спецрахунок у банку.
Тож ІТ-фахівцям, SMM-менеджерам, дизайнерам та іншим ФОП 3-ї групи без найманих працівників більше не потрібно буде:
- власноруч платити податки,
- подавати декларації вручну,
- стежити за датами сплати податків.
Читайте також: У «Приват24» з’явилася послуга сплати податків для ФОП
«Після впровадження законопроєкту не треба буде вести облік доходів, подавати декларації вручну та стежити за датами сплати податків. Зареєструвавши ФОП, потрібно лише подати в кілька кліків заявку в „Дії“ та відкрити спеціальний рахунок у банку. Далі він (банк, — ред.) автоматично вираховуватиме 5% єдиного податку та мінімальний ЄСВ, а також надасть податковій інформацію про надходження коштів», — заявив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.