► Підписуйтесь на сторінку «Мінфін» у фейсбуці: головні фінансові новини

Що відомо

В описі оновлення соцмережа пропонує користувачам отримати верифікацію на платформі «як у знаменитостей, компаній та політиків, на яких ви вже підписані». Вартість передплати Twitter Blue складає $7,99 на місяць.

Згідно з описом в App Store, верифікований обліковий запис — поки що єдина функція, доступна передплатникам Twitter Blue.

У майбутньому компанія обіцяє додати додаткові привілеї, включаючи меншу кількість реклами, можливість публікувати довгі відеоролики та пріоритетне ранжування постів.

Читайте: Маск планує звільнити половину штату Twitter, щоб скоротити витрати — Bloomberg

Поки що послуга доступна тільки в США, Канаді, Австралії, Новій Зеландії та Великій Британії.

Менеджер з продуктів Twitter відповіла одному з користувачів, що в майбутньому функція стане доступною і європейським користувачам.

За її словами, оновлена Twitter Blue поки не запустила офіційно, але деякі користувачам могли отримати оновлення, оскільки розробники «тестують та вносять зміни в режимі реального часу».

Нагадаємо

Раніше про плани Ілона Маска, який нещодавно закрив операцію з придбання Twitter, ввести плату за знак верифікації повідомили джерела The Verge та журналіст Кейсі Ньютон.

За їхньою інформацією, мільярдер вимагав від співробітників соціальної мережі випустити нововведення до 7 листопада, пригрозивши інакше звільнити всю команду розробників.

Читайте також: Ілон Маск хоче запровадити щомісячну плату за знак верифікації у Twitter — ЗМІ

Спочатку передбачалося, що вартість послуги становитиме $19,99 на місяць, писав The Verge. Однак пізніше Маск написав, що ціна складе $8. Нову ціну бізнесмен позначив, зокрема, у відповіді на публікацію письменника Стівена Кінга, який пригрозив залишити Twitter у разі запровадження плати за знак верифікації.

«Нам треба якось сплачувати рахунки! Twitter не може повністю покладатися на рекламодавців. Як щодо $8?» — написав новий власник соцмережі.

Маск обмірковує й інші варіанти монетизації Twitter, що втрачає, за його словами, понад $4 млн щодня.

За інформацією The New York Times, мільярдер розглядає можливість запровадити платні особисті повідомлення.

Функція дозволить звичайним користувачам за кілька доларів відправляти повідомлення знаменитостям. Серед інших нововведень, що обговорюються, — платний перегляд відео та відродження платформи для коротких відеороликів Vine, стверджує видання.