З 20 жовтня в Sense SuperApp з’явилась нова функція відеочату, яка дає можливість клієнтам здійснювати дзвінки без авторизації у цифровому банку. Тобто тепер вирішити більшість питань без зайвих походів у відділення банку стало ще простіше. Для цього навіть не потрібна авторизація в мобільному додатку.
У чому переваги відеочату?
По-перше, для спілкування з агентом служби підтримки потрібен лише доступ до інтернету. Відтепер усі клієнти банку, навіть ті, які перебувають за кордоном або на тимчасово окупованій території (без SIM-карт українських операторів) можуть отримати кваліфіковану консультацію. По-друге, завдяки функції відео дзвінка служба підтримки може повноцінно ідентифікувати клієнтів.
Функції відеочату:
- розблокування платіжних карток
- розблокування облікового запису в Sense
- зміна лімітів по карткам
- зміна персональних даних у системі банку (якщо причина в помилці написання)
- зміна номера телефону для отримання паролів для входу до банку та підтвердження операцій
- зміна каналу доставки паролів з смс на вайбер або підтверджену електронну пошту.
До речі, функцією відеочату активно користуються клієнти з-за кордону та з тимчасово окупованих територій. Багато українців на тимчасово окупованих територіях не мають доступу до українських мобільних операторів і тому втратили доступ до банківських послуг. Відтепер завдяки функції відеочату вони можуть звернутися до служби підтримки банку, підключившись до інтернету через Wi-Fi, і таким чином вирішити багато питань: змінити канал отримання паролів з смс на вайбер або електронну пошту, розблокувати доступ до додатку, поміняти ліміти по карті та багато іншого.
Список функцій буде й надалі поповнюватись, аби дати клієнтам можливість вирішити будь-яку проблему на відстані.
Щоб скористатись послугою відеочату у цифровому банку Sense SuperApp, необхідно натиснути на другу праворуч кнопку нижнього меню «Чат» та обрати новий спосіб спілкування — відеочат.
Також звернутись за цілодобовою допомогою можна й у чат-сервісі на офіційному сайті, а також у найпопулярніших соціальних мережах та месенджерах.