► Підписуйтесь на сторінку «Мінфін» у фейсбуці: головні фінансові новини
Що відбувається з акціями
Основна сесія закінчилася падінням вартості акцій до $129,82 за папір — на 5,59% щодо закриття торгів 25 жовтня ($137,51). Однак на вечірніх торгах папери ще різкіше дешевшали і їхня ціна опускалася до $103,8 за штуку, показують дані Nasdaq.
Падіння скоротило ринкову капіталізацію Meta більш як на $65 млрд, зазначила Financial Times.
Причина обвалу
Причиною обвалу стала публікація фінансової звітності Meta за третій квартал 2022 року. Виторг становив $27,7 млрд — на 4% менше, ніж за той же період 2021 року. При цьому витрати та витрати збільшилися на 19% до $22 млрд.
Чистий прибуток Meta знизився у річному вираженні на 52% до $4,39 млрд. Meta зазначила, що за рік збільшила кількість активних користувачів за місяць, кількість показів рекламних оголошень зросла на 17% у порівнянні з минулим роком, але середня ціна одного оголошення, навпаки, знизився на 18% рік до року.
Читайте: Meta Цукерберга вперше за всю історію скоротить персонал — Bloomberg
Продаж реклами — основне джерело доходу компанії, але компанії на тлі рецесії, що наближається, знижують витрати на маркетинг, пояснила Meta.
«Хоча нас чекають складнощі з доходами у найближчій перспективі, є всі передумови для відновлення зростання доходів», — зазначив співзасновник і глава Meta Марк Цукерберг, його слова наводяться в повідомленні компанії.
Стан Цукерберга
Статки Цукерберга після основної сесії торгів скоротилися на $2,7 млрд (5,38%), показує рейтинг Forbes Real-Time, який оновлюється в реальному часі залежно від котирувань.
Цукерберг опустився на 25-е місце у списку мільярдерів, його статки оцінюються в $47,1 млрд.
Черговий квартал падаючих доходів не допоміг переконати інвесторів, що ставка компанії на метавсесвіт (віртуальний простір) та штучний інтелект виправдовує себе, вважає Financial Times.
Читайте: Meta залишила десятку найбільших компаній світу: куди рухатимуться її акції
Крім складнощів з рекламою, FT відзначила запеклу конкуренцію Instagram, що належить Meta, з TikTok та іншими платформами, а також ускладнився націлення реклами на пристроях Apple після того, як компанія дозволила власникам пристроїв забороняти збір потрібних рекламодавцям даних у додатках.