► Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Що відомо
Як зазначається, через повномасштабне вторгнення Fozzy Group були вимушені оптимізувати численні процеси в бізнесі та переосмислити роботу Justin.
Justin вийшов на ринок у 2017 році та зайняв нішу «Забирати посилки дорогою додому». Точки видачі запускались у супермаркетах Fozzy Group, щоб клієнтам було зручно забрати посилку, заходячи до супермаркету по продукти.
Щоб знайти клієнтів, Justin почав активно співпрацювати з інтернет-магазинами. Наприклад, компанія почала відкривати співбрендингові відділення з інтернет-магазинами.
Однією з основних причин закриття Justin називають незадоволення результатами роботи компанії на тлі гострої конкуренції насамперед із «Новою поштою».