Найсильніше ринкових гравців засмутив саме невисокий приріст виручки компанії за квартал (6% рік до року, до $1,1 мільярда). Аналітики чекали, що цей показник збільшиться на 7%. Якщо не враховувати коливань курсів валют, приріст досяг 8% річних.
Активна аудиторія Snap збільшується, але можуть з'явитись перепони
Показник DAU піднявся на 13 мільйонів проти минулого кварталу та на 54 мільйони, якщо порівнювати з минулим роком, досягнувши 360 мільйонів (підйом на 4% та 18% відповідно). Підсумкове значення на 0,5% перевершило прогнози. Компанія вже залучила три чверті користувачів 13−34 років у двох десятках держав. У майбутньому це може негативно вплинути на темпи зростання аудиторії.
Поки що Snap зберігає стабільні темпи підвищення DAU, додаючи по 13−15 мільйонів щокварталу.
На Snap тисне ринок реклами
Показник усередненого виторгу на окремого користувача виявився на 1% нижчим за прогнози (він впав на 10% рік до року). Падіння попиту фіксувалося у сегменті рекламованих рекламних оголошень, а також у сфері комерції, де виплати відбуваються за фактом дії.
Зменшення ринку реклами, а також відкриття у рекламодавців додаткових напрямів для бюджетного розподілу (2022-го у стрімінг-платформ Disney і Netflix з'являться власні рекламні плани) здатні ще сильніше зменшити попит на рекламні акції в Snap.
Маржинальність Snap не дає простору для позитивних прогнозів
Валова маржа компанії склала 61%, збільшившись у порівнянні з минулим роком на 1 процентний пункт завдяки скороченню витрат на інфраструктуру. Збиток Snap за скоригованою EBITDA минулого кварталу досяг $57 мільйонів (скорочення маржі на 5%), хоча експерти чекали тут прибуток у розмірі $23,2 мільйона (підйом маржі на 2%). Рік тому відповідний показник збільшився на $152 мільйони, що відповідає 14% маржі.
Цікаво, що без корекції преміювання цінними паперами показник EBITDA-маржа дорівнює -35%. Через такі великі витрати виникає висока ймовірність, що капітал розводитиметься. Для боротьби з цією негативною тенденцією Snap протягом липня-вересня цього року направила $500 мільйонів на викуп своїх цінних паперів (вона придбала 3,1% своїх активів, заплативши в середньому $9,75 за акцію). Також вона заявила, що проведе ще одну програму buy back аналогічного обсягу (при поточному значенні котирувань це 4% від загальної кількості цінних паперів).
За підсумками кварталу Snap змогла вийти на позитивний FCF, що становив $18 мільйонів (відповідає 2% маржі). Аналітики чекали, що цей показник буде негативним і досягне $105 мільйонів (просідання маржі на 9%). Рік тому FCF впав на $122 мільйони (зменшення маржі на 11%). Позитивний результат тут досягнуто здебільшого за рахунок змін у робочому капіталі.
Інвестори залишились незадоволені відсутністю прогнозів на жовтень-грудень
Snap очікує, що її DAU за підсумками четвертого звітного періоду 2022-го становитиме 375 мільйонів (підвищення на 18% порівняно з минулим роком та на 4% квартал до кварталу). Очікування компанії щодо значення MAU виявилися на 5 мільйонів вищими за аналітичні прогнози.
Формальних передбачуваних цифр за квартальним виторгом Snap не оголосила. Усереднений прогноз говорив про $1,37 мільйона (підйом на 7% річних). Висока ймовірність, що підсумковий показник збільшиться дуже незначно або не покаже зростання. Компанія має намір до кінця року оптимізувати штат, скоротивши п'яту частину персоналу. Протягом липня-вересня цього року чисельність її працівників уже зменшилась на 11%.
Сильних драйверів зростання для акцій Snap у цьому кварталі немає
Просідання котирувань компанії на 30% зараз бачиться занадто сильним, але фундаментальних факторів, здатних викликати їх підйом, зараз не спостерігається. З точки зору технічного аналізу акції можуть відскочити, але для підвищення привабливості для інвесторів їй потрібно надати докази того, що напрямок тренду змінився на позитивний, повідомляють в LBLV.
В умовах, що склалися, експерти рекомендують утримувати цінні папери Snap і вказують їх цільову вартість у перспективі наступних 12 місяців на рівні $8,2 (підйом на 8% проти поточних значень). На їхню думку, бізнес Snap сьогодні виглядає найменш привабливо серед усіх компаній із тієї ж сфери.
Владислав Папуш, фінансовий аналітик LBLV