За словами голови Foxconn, його компанія, яка є найбільшим виробником електронних пристроїв у світі, прагне закріпити свої значні успіхи у сфері збирання споживчих гаджетів, почавши випускати також електрокари відомих брендів.
На сьогодні ця компанія займає близько 40−45% глобального ринку збірки персональних комп'ютерів та смартфонів, повідомили у LBLV. Тепер вона задумала новий амбітний проект, під час реалізації якого розраховує вийти на такі ж високі показники у сфері інформаційних технологій та комунікацій. Перший етап передбачає вихід на 5% світового виробництва електромобілів до середини поточного десятиліття.
Керівництво Foxconn розраховує, що згодом компанія почне збирати електромобілі для самої Tesla. Компанія Ілона Маска поки що не коментувала такі плани тайванського гіганта. Наразі вона збирає свої машини виключно на побудованих нею фабриках.
Цього місяця Маск викликав сильне невдоволення у багатьох громадян Тайваню, оскільки заявив, що конфліктну ситуацію між цим островом і Китайською Народною Республікою можна вирішити, передавши частину контролю над ним владі Китаю.
Foxconn запропонує клієнтам економію часу та витрат на розробку електромобілів
Керівник компанії зазначив, що вона не продає своїх брендів машин з електричними двигунами. При цьому Foxconn прагне створити умови, що дозволяють клієнтам налагодити продаж великої кількості електрокарів на територіях Тайваню і Таїланду, а також у Сполучених Штатах. Зараз компанія обговорює ці питання зі своїми індійськими та індонезійськими партнерами.
Останніми роками Foxconn розширила свій бізнес на напівпровідники та електрокари. При цьому вона оголосила про низку угод зі стартап-проектом Fisker із Сполучених Штатів, а також з Vedanta з Індії.
Foxconn має намір скористатися своїм 48-річним досвідом у виробництві для того, щоб у 2 рази зменшити час проектування електрокарів, а також на третину знизити витрати на розробку таких машин. Так, модель Luxgen n7, яка є спільним проектом Foxconn та Yulon Motor, менш ніж за дві доби отримала 15 тисяч попередніх замовлень.
Керівництво тайванської компанії заявило, що воно не має наміру переглядати свої плани у сфері виробництва електромобілів навіть з урахуванням проблем з глобальною коронавірусною епідемією і непростої ситуації в європейському регіоні. Там зазначають, що надійність логістичних ланцюжків завжди була однією із сильних сторін Foxconn. Компанія присутня у 24 державах по всьому світу, що забезпечує їй значні переваги, які дозволяють задовольняти потреби у сфері виробництва електрокарів.
Під час останньої виставки високих технологій компанія Foxconn продемонструвала кілька прототипів нових машин із електричним двигуном. Першим став кросовер Model B, а другим — Model V. Остання модель є пікапом, що має покращену прохідність. Роком раніше були представлені одразу 3 нові моделі (седан, позашляховик та автобус). Останні вже використовуються у деяких містах Тайваню.
У ході торгової сесії 18 жовтня котирування Foxconn просіли на 1,4%, тоді як ключовий торговий індекс додав 1,2%, зазначають аналітики LBLV. З початку 2022 року вартість акцій компанії знизилась на 0,5%. Її поточна капіталізація становить 45,5 мільярда доларів.
Ярослав Кравцов, фінансовий аналітик LBLV