► Підписуйтесь на «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Як подати заяву

Щоб подати повторну заявку, необхідно прийти особисто до органу соціального захисту населення та написати ще одну заяву або ж надіслати її поштою.

В міністерстві наголошують, що органи соцзахисту зобов’язані прийняти у людини повторну заяву та розглянути її — навіть якщо вона зараз не може підтвердити подання першої заяви до 30 квітня.

Читайте: ВПО зможуть отримувати виплати навіть у разі втрати паспорта

У разі виникнення проблем у внутрішніх переселенців при поданні заяв чи взятті на облік, треба звернутися до Мінреінтеграції за телефонами: 15−48 — цілодобова гаряча лінія з кризових питань; +38 (066) 813-62-39 — гаряча лінія Уповноваженого з питань ВПО.

Нагадаємо

Як писав «Мінфін», Міністерство цифрової трансформації спільно з Міністерством соцполітики успішно закінчили оновлення послуги для переміщених осіб у мобільному додатку «Дія».